Wodzisław Śląski: USŁUGI ODŚNIEŻANIA I POSYPYWANIA DRÓG, W RAMACH AKCJI ZIMOWEJ W ROKU 2016 NA REJONACH ROBOCZYCH MIASTA WODZISŁAW ŚLĄSKI
Numer ogłoszenia: 7022 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336846 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, ul. Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4555193, faks 032 4554954.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ODŚNIEŻANIA I POSYPYWANIA DRÓG, W RAMACH AKCJI ZIMOWEJ W ROKU 2016 NA REJONACH ROBOCZYCH MIASTA WODZISŁAW ŚLĄSKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie usługi odśnieżania i posypywania dróg ciągnikiem z pługiem i rozrzutnikiem na rzecz Zamawiającego (moc ciągnika nie mniejsza niż 50 KM) na rejonach roboczych miasta Wodzisław Śląski, wg kategorii zimowego utrzymania dróg. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - kompletna oferta na jedno lub kilka zadań (1,2,3,4,5,6,7,8). Zamawiający wymaga przynajmniej jednego ciągnika do obsługi jednego rejonu - zadania wraz z kierowcą dla zadania nr 1-6, dla zadania nr 7 wymagane są 2 ciągniki z pługiem i rozrzutnikiem dla zadania nr 8 wymagane są 2 ciągniki z pługiem i rozrzutnikiem (1 pług nie szerszy niż 2,20m) wraz z operatorami sprzętu z uwagi na dużą odległość dzielącą Osiedla usytuowane w Wodzisławiu Śląskim i dzielnicy Wilchwy Osiedle) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Podjęcie wykonywania usługi odśnieżania, posypywania dróg w danym rejonie roboczym w czasie nie dłuższym niż 60 min od zgłoszenia telefonicznego od dyżurującego pracownika działu nadzorującego akcję zimową oraz posiadanie środków łączności celem stałego kontaktu z dyżurującym pracownikiem nadzorującym akcję zimową (telefon komórkowy) przez każdego z operatorów sprzętu, których numery należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w momencie podpisywania umowy wraz z wykazem przynależnej do wykonania usługi rejonu. Każdorazowo po zakończeniu usługi odśnieżania, posypywania dróg Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie pracownika nadzorującego akcję zimową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia. Wykonawca zezwoli Zamawiającemu na wykonanie wewnątrz każdego pojazdu przeznaczonego do odśnieżania instalacji umożliwiającej podłączenie nadajnika GPS. Każdy kierowca pojazdu przeznaczonego do odśnieżania otrzyma od Zamawiającego nadajnik GPS, który należy włączyć w momencie wyjazdu celem wykonania usługi. W przypadku awarii nadajnika Wykonawca niezwłocznie zgłosi ten fakt pracownikowi nadzoru Działu Oczyszczania Służb Komunalnych Miasta. Brak włączenia nadajnika lub nie zgłoszenie awarii będzie skutkować 50% uznaniem godzin pracy wykazanych w karcie pracy sprzętu. W momencie otrzymania nadajnika GPS Wykonawca potwierdzi pisemnie fakt przyjęcia i stanie się odpowiedzialny za jego stan techniczny do momentu zdania go Zamawiającemu po zakończeniu okresu odśnieżania lub na wyraźne żądanie Zamawiającego. W przypadku zdania urządzenia niesprawnego lub w przypadku braku zdania urządzenia Zamawiający potrąci kaucję za urządzenie w wysokości 500,00 netto. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia sprzętu zgodnie z wymogami SIWZ oraz złożoną ofertą. Pisemnie Zamawiający wyznaczy termin dla Wykonawców, którzy złożyli oferty. Szczegóły dotyczące obowiązków Wykonawcy oraz zakres zadań dla danego rejonu zostały wyszczególnione w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Rejon Karkoszka-Turzyczka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Rejon Kokoszyce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Rejon Radlin II-1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - Rejon Zawada 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 - Rejon Zawada 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ