Ogłoszenie nr 43491 - 2017
z dnia 2017-03-15 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29830-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, krajowy numer identyfikacyjny
24102499100000, ul.
ul. Marklowicka
21,
44300
Wodzisław Śląski, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 555 193, faks
324 554 954, e-mail
skm_zp@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.skm.skmwodzislaw.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z własnej działalności
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
01/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamawiający działa w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. „o odpadach” poz.21. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych poprzez instalację do mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych dla regionu III posiadającej status instalacji Regionalnej transportem Zamawiającego o kodzie - 20 03 01 – nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne - 144 tony pochodzące z działalności prowadzonej przez Służby Komunalne Miasta (odpady z koszy ulicznych, cmentarza komunalnego, likwidacja dzikich wysypisk i inne) w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na instalację MBP tj. do mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych dla regionu III i posiada status instalacji Regionalnej (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 – 22:00 transportem Zamawiającego W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację MBP u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21). Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33333.33 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SEGO Sp. z o.o. ,
,
ul.O.Kolberga 65,
44-251,
Rybnik, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 37324.80 Oferta z najniższą ceną/kosztem 37324.80 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37324.80 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.