Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510048790-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.
Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim: Odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych o kodzie 20 02 01 pochodzących z prowadzenia własnej działalności

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515299-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, Krajowy numer identyfikacyjny 24102499100000, ul. Marklowicka  21, 44-300  Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 555 193, e-mail zp@skm.wodzislaw-slaski.pl, faks 324 554 954.
Adres strony internetowej (url): www.skm.skmwodzislaw.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych o kodzie 20 02 01 pochodzących z prowadzenia własnej działalności
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.27.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamawiający działa w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. „o odpadach” poz.21. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych poprzez Regionalną Instalację do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) dla regionu III posiadającej status instalacji Regionalnej transportem Zamawiającego o kodzie - 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji - 425 ton pochodzące z prowadzenia własnej działalności (odpady zielone z utrzymania zielonych terenów miejskich, utrzymanie terenów zielonych będących wynikiem administrowania cmentarzy miejskich, wojennych, przyjmowanie zielonych odpadów przez PSZOK) w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na instalację RIPOK dla regionu III i posiadającej status instalacji Regionalnej (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie obligatoryjnie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 15:00 transportem Zamawiającego. Fakultatywne godziny odbioru odpadów mogą być dłuższe tj. od godz. 7:00 – 18:00 transportem Zamawiającego. Godziny odbioru odpadów są jednym z kryterium oceny ofert wskazanym w rozdziale 14 SIWZ. Odpady o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji będą dostarczane przez Zamawiającego do Wykonawcy luzem. W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację RIPOK u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 z późn.zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 97750.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 105570.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105570.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105570.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych