Wodzisław Śląski: Usługi odśnieżania i posypywania dróg, w ramach akcji zimowej w roku 2013 na rejonach roboczych miasta Wodzisław Śląski.
Numer ogłoszenia: 1656 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 462886 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, ul. Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4555193, faks 032 4554954.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odśnieżania i posypywania dróg, w ramach akcji zimowej w roku 2013 na rejonach roboczych miasta Wodzisław Śląski..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie usługi odśnieżania ciągnikiem z pługiem oraz odśnieżania i posypywania dróg ciągnikiem z pługiem i rozrzutnikiem na rzecz Zamawiającego (moc ciągnika nie mniejsza niż 50 KM) na rejonach roboczych miasta Wodzisław Śląski, wg kategorii zimowego utrzymania dróg. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - kompletna oferta na jedno lub kilka zadań (1,2,3,4,5,6,7,8). Zamawiający wymaga przynajmniej jednego ciągnika do obsługi jednego rejonu - zadania wraz z kierowcą dla zadania nr 1-6, dla zadania nr 7 wymagane są 2 ciągniki z pługiem, rozrzutnikiem i przyczepą, dla zadania nr 8 wymagane są 2 ciągniki (1 ciągnik dodatkowo wyposażony w rozsiewacz typu motyl wraz z operatorami sprzętu z uwagi na dużą odległość dzielącą Osiedla usytuowane w Wodzisławiu Śląskim i dzielnicy Wilchwy Osiedle) Podjęcie wykonywania usługi odśnieżania oraz odśnieżania i posypywania dróg w danym rejonie roboczym w czasie nie dłuższym niż 60 min od zgłoszenia telefonicznego od dyżurującego pracownika działu nadzorującego akcję zimową oraz posiadanie środków łączności celem stałego kontaktu z dyżurującym pracownikiem nadzorującym akcję zimową (telefon komórkowy) przez każdego z operatorów sprzętu, których numery należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w momencie podpisywania umowy wraz z wykazem przynależnej do wykonania usługi rejonu. Każdorazowo po zakończeniu usługi odśnieżania oraz odśnieżania i posypywania dróg Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie pracownika nadzorującego akcję zimową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia. DLA WSZYSTKICH ZADAŃ WYMAGANE JEST WYPOSAŻENIE SPRZĘTU W ODBIORNIK GPS Z FUNKCJĄ ONDAJDYWANIA LOKALIZACJI I ZAPISU ŚLADU GPS Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia sprzętu zgodnie z wymogami SIWZ oraz złożoną ofertą. Pisemnie Zamawiający wyznaczy termin dla Wykonawców, którzy złożyli oferty. Szczegóły dotyczące obowiązków Wykonawcy oraz zakres zadań dla danego rejonu zostały wyszczególnione w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Rejon Karkoszka - Turzyczka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: Rejon Kokoszyce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19444,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3: Rejon Radlin II - 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23056,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4: Rejon Radlin II - 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20277,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5: Rejon Zawada 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13889,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6: Rejon Zawada 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28889,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7: Rejon Wodzisław Śl. - Centrum

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79722,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8: Rejon Wodzisław Śl. - drogi osiedlowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ