Wodzisław Śląski: Dostawa paliw dla jednostek transportowo - sprzętowych Zamawiającego w 2013 roku - II
Numer ogłoszenia: 497710 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim , ul. Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4555193, faks 032 4554954.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw dla jednostek transportowo - sprzętowych Zamawiającego w 2013 roku - II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla jednostek transportowo-sprzętowych Zamawiającego. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw wg następującego asortymentu oraz w szacunkowej ilości określonej poniżej: - benzyna bezołowiowa 95 w ilości 4 000 litrów - olej napędowy ON w ilości 4 000 litrów Pobór paliwa przez pojazdy Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy czynnych całodobowo, które znajdują się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego ul.Marklowicka 21, Wodzisław Śląski. Do paliw stosuje się wymagania jakościowe określone w polskich normach. Wyłoniony w przetargu Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa całodobowo z uwagi na prowadzoną Akcję Zima oraz możliwość tankowania paliwa do kanistrów dla urządzeń o małych pojemnościach np. piły spalinowe. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, wg obowiązujących norm zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. (Dz.U. nr 216 poz.1825), przy czym Zamawiający będzie miał prawo wglądu w orzeczenie jakości paliwa, a w uzasadnionych przypadkach będzie miał prawo żądać od Wykonawcy skierowania próbki paliwa do kontrolnych badań laboratoryjnych. Wyłoniony w przetargu Wykonawca umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej. Zakupy paliw dokonywane będą w bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji za pomocą kart elektronicznych wystawionych dla jednostek transportowo - sprzętowych. Wykonawca obowiązany jest do bezpłatnego wydania i dostarczenia Zamawiającemu elektronicznych kart pozwalających na zakup paliw do samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego bez naliczania dodatkowych opłat z tytułu prowadzenia sprzedaży za pomocą tych kart zapewni pełną dokumentację każdego zakupu umożliwiającą monitoring zrealizowanych transakcji. Zakupy paliw dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych dla każdej jednostki transportowo - sprzętowej. Wykonawca przekaże karty bezgotówkowego tankowania bezpłatnie w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy. Karty dla nowych jednostek transportowo - sprzętowych mają być wydawane bezpłatnie w terminie do 10 dni od zgłoszenia telefonicznego bądź faksowego Zamawiającego o takiej potrzebie. W razie utraty karty Wykonawca wyda bezpłatnie karty dodatkowe lub zamienne w terminie do 10 dni od zgłoszenia telefonicznego bądź faksowego przez Zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie zapewni blokadę w przypadku utraty karty po zgłoszeniu telefonicznym bądź faksowym przez Zamawiającego. Zamawiający od momentu zgłoszenia Wykonawcy utraty karty nie odpowiada za sprzedaż paliwa osobie posiadającej utraconą kartę. W sytuacji gdy bezgotówkowe tankowanie będzie niemożliwe w miejscu, wskazanym w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (nie później niż w ciągu 5 godzin od powzięcia informacji o tym zdarzeniu) poinformować o tym Zamawiającego, jednocześnie zabezpieczając tankowanie jednostek transportowo - sprzętowych Zamawiającego na innej wskazanej przez niego stacji na warunkach określonych w umowie przez cały okres, w którym tankowanie w miejscu wskazanym przez Wykonawcę będzie niemożliwe w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego ul.Marklowicka 21, Wodzisław Śląski, rozliczenia za zakupione w ten sposób paliwo dokona Wykonawca. Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia mniejszych ilości paliw niż wyżej podane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany. 1. Przyczyna - zmiana lub zakup dodatkowych jednostek transportowo sprzętowych. Skutek - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. 2. Przyczyna - Zamiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie z różnicą kwoty wynikającej z stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skm.bip.gmwodzislawsl.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie