Wodzisław Śląski: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO BUDOWY DRÓG I CHODNIKÓW
Numer ogłoszenia: 111292 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim , ul. Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4555193, faks 032 4554954.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO BUDOWY DRÓG I CHODNIKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - kostka betonowa brukowa, płyty ażurowe, bloczki, krawężniki, obrzeża Opis przedmiotu zamówienia - dla części A DOSTAWA KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia: - Minimalny okres gwarancji na ww wyroby - 60 miesięcy - Krawężniki i obrzeża wibroprasowane spełniające wymogi norm. DOSTAWA KOSTKI BETONOWEJ BRUKOWEJ, PŁYT AŻUROWYCH, BLOCZKÓW Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia: - Minimalny okres gwarancji na ww wyroby - 60 miesięcy Rodzaje i ilości ww wyrobów jak w formularzu cenowym zgodnie z załącznikiem nr 4A. Wymagania: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego lub miejsce wykonywania robót wskazane przez Zamawiającego wg uzgodnień w obrębie miasta Wodzisław Śl. w określonych partiach, b) Koszty transportu, załadunku i rozładunku ponosi w całości Wykonawca, c) Do każdej dostarczonej partii wyrobów Wykonawca dołączy dowód WZ d) Dostawa wyrobów do 2 dni od dnia złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie według bieżących potrzeb Zamawiającego. e) W przypadku dostawy wyrobów na paletach, Zamawiający zapewnia w momencie odbioru palety na wymianę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pozostawiania palet za kaucją lub obciążania ich kosztem Zamawiającego f) wyroby betonowe będące przedmiotem zamówienia powinny być dobrej jakości i spełniać normy obowiązujące dla tego rodzaju wyrobu, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się na odebraną partię wyrobów przedłożyć dokumenty to potwierdzające. g) w razie braku wyrobów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest po uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczyć materiały o nie gorszych parametrach innego producenta, rozliczenia w ten sposób dokonuje Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia. Część B - beton B-10, podsypka cementowo - piaskowa 1:6 Opis przedmiotu zamówienia - dla części B Przedmiotem zamówienia jest zakup betonu i podsypki cementowo piaskowej 1:6 wg bieżących potrzeb Zamawiającego: - beton B-10 w ilości 100 m3 - podsypka cementowo - piaskowa 1:6 w ilości 50 m3 Wymagania: Przedmiot zamówienia będzie odbierany partiami przez pojazdy Zamawiającego w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Sprzedaż materiałów w dniu następnym po złożeniu zamówienia faksem lub telefonicznie. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia - minimalny okres gwarancji na ww wyroby - 36 miesięcy. Sprzedawany wyrób powinien posiadać odpowiednią deklarację zgodności. Przy pierwszym odbiorze Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć deklarację zgodności na beton B-10. Wykonawca zobowiązany jest wydać na żądanie Zamawiającemu deklaracje zgodności na odebrane partie zamówionych wyrobów. W razie braku przedmiotu zamówienia u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór u innych producentów w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, zgodnie z zawartymi w umowie warunkami. Rozliczenia za zakupiony w ten sposób materiał dokona Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.41.00-3, 44.11.31.20-2, 44.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany tj. 1. Przyczyna - przekształcenie firmy, zmiana brzmienia firmy. Skutek - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy 2 Przyczyna - zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek - zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie z różnica kwoty wynikającej z stawki podatku VAT. W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie, dokumentacja fotograficzna, notatka itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skm.bip.gmwodzislawsl.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44 -300 Wodzisław Śląski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44 -300 Wodzisław Śląski pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Kostka betonowa brukowa, płyty ażurowe, bloczki, krawężniki, obrzeża.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - beton B-10, podsypka cementowo - piaskowa 1:6.