Wodzisław Śląski: Zagospodarowanie odpadów PSZOK
Numer ogłoszenia: 144434 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim , ul. Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4555193, faks 032 4554954.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów PSZOK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów PSZOK. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - kompletna oferta przynajmniej na jedno zadanie. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów z podziałem na 4 zadania. Zamawiający działa w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach poz.21. Zadanie nr 1: zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodach zgodnie z załącznikiem A Zadanie nr 2: zagospodarowanie odpadów innych o kodach zgodnie z załącznikiem B Zadanie nr 3: transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych o kodach, zgodnie z załącznikiem C Zadanie nr 4: transport i zagospodarowanie odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach zgodnie z załącznikiem D Szacunkowe ilości odpadów zostały opisane w poszczególnych załącznikach z uwagi na dużą ilość różnych kodów odpadów. Odpady pochodzą z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Łączna wartość przekazywanych odpadów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia. Dla zadania nr 1 i 2 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez punkt zagospodarowania odpadów transportem Zamawiającego w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego do punktu zagospodarowania odpadów (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 19:00 transportem Zamawiającego. W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez punkt zagospodarowania odpadów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. O terminie przywozu odpadów Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail lub faxem co najmniej na 2 dni robocze przed terminem ich dostarczenia, wskazując w informacji termin przywozu odpadów, ich rodzaj i szacunkową ilość. Odpady będą przekazywane Wykonawcy na podstawie karty przekazania odpadów określającej kod odpadu ( rodzaj) i ilość przekazanych odpadów. Karta przekazania odpadów musi zostać podpisana przez Wykonawcę i Zamawiającego. Ważenia odpadów leży po stronie Wykonawcy. Dla zadania nr 3 i 4 Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów poprzez punkt zagospodarowania odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 19:00 z siedziby Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Usługa dotycząca odpadów będzie świadczona każdorazowo na podstawie kierowanych przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnych (wysłanych pocztą, faksem, drogą mailową lub ustnych zleceń odbioru. W razie braku możliwości odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów poprzez punkt zagospodarowania odpadów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór, transport i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór, transport, rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Odpady będą przekazywane na podstawie kart przekazania odpadów podpisanych przez Wykonawcę i Zamawiającego. Ważenie odpadów leży po stronie Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany tj. 1. Przyczyna-przekształcenie firmy, zmiana brzmienia firmy. Skutek - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. 2. Przyczyna - zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek - zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie z różnicą kwoty wynikającej z stawki podatku VAT. W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie, dokumentacja fotograficzna, notatka itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skm.bip.gmwodzislawsl.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44 -300 Wodzisław Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44 -300 Wodzisław Śląski, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: zagospodarowanie odpadów budowlanych.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: zagospodarowanie odpadów innych.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: transport i zagospodarowanie odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego.